Skuteczna komunikacja marketingowa placówki służby zdrowia
Od wyznaczenia strategii do obsługi klienta. Zapraszamy Państwa do udziału w spotkaniu, podczas którego dowiecie się, jakie narzędzia marketingowe wykorzystać w waszej placówce medycznej.

GODZINA: 10.00 - 11.30
MIEJSCE: Pawilon 7, sala E
ZASADY WSTĘPU: Wydarzenie otwarte dla uczestników targów SALMED 2018. Wstęp na targi na podstawie biletów wstępu zakupionych na stronie mtp24.pl lub kasach biletowych oraz na podstawie zaproszenia, karty VIP i karty wystawcy.
Celem prezentacji jest przedstawienie istoty i metody ustalenia przewagi konkurencyjnej, konstruowania mapy podróży klienta, czyli ustalenie momentów styku klienta z marką w całym procesie pozyskania i świadczenia usług, a na tej podstawie budowa skutecznej wiązki narzędzi marketingowych mających na celu wzrost wizerunku marki, lojalności i wzrost rekomendacji.
Tematy:
- Wyznaczanie przewagi konkurencyjnej
- Budowa mapy podróży i doświadczeń klienta
- Skuteczne narzędzia marketingowe w komunikacji usług i produktów zdrowotnych
- Obsługa klienta jako narzędzie budowy wizerunku i wzrostu rekomendacji
Prowadząca:Monika Śleziońska
Jest strategiem marketingowym. Ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu. Były to doskonale wykorzystane lata, bo mało kto potrafi tak precyzyjnie i trafnie określić cele marketingowe klienta, zdiagnozować szanse i zagrożenia marki i zbudować harmonogram realizacji. Dzięki umiejętnościom potwierdzonym przez Noble Manhattan Coaching zadaje klientom pytania, które prowadzą do rozwiązania. W MOMA jest głównym konsultantem w zakresie audytów i budowania strategii marketingowych. Prowadzi klientów przez proces przygotowania do realizacji strategii.
Zapraszamy!